Menu Zavřeno

Jak na logo? 

Jak na logo?

( Pro začínající podnikatele s budgetem do 5 000 Kč )

 

Tvorba loga
Tvorba loga

 

Pokud rozjíždíte podnikání, určitě sháníte logo pro sebe nebo svůj produkt

 

Proč by jste o logo měli stát? 

 

  • Podporuje důvěryhodnost daného produktu nebo služby
  • Vytváří dojem zavedené a rozběhnuté značky
  • Lidé si vás více zapamatují. I když si hned neobjednají vaši službu nebo produkt, můžou se pak rozhodnout později na základě připomenutí. 
  • Snadná identifikace – od koho produkt nebo služba je.

 

Kolik za logo zaplatit? 

 

Logo si samozřejmě můžete udělat sami a zdarma. 

Někdo to určitě zvládne, ale někdo si tím může uškodit – logo může vypadat dost neprofesionálně, nemusí být vhodné pro danou cílovou skupinu, nemusí být dobře rozpoznatelné pro okolí. 

 

Fotobanka

 

Opravdu levné řešení, ale co když si logo koupí i váš konkurent, použije ho někdo tak, že zkazí důvěryhodnost vaší značce. Pokud budeme předpokládat, že chcete být úspěšní a toho úspěchu opravdu dosáhnete, lidé by s vaším logem mohli zacházet jak chtějí, protože ve skutečnosti nemůže patřit jen vám, nehledě na licenci, kterou nebudete mít k používání loga, používání na propagačních materiálech. 

 

S Budgetem za designerem

 

Najděte si designera jehož styl se vám líbí a vyvolává ve vás důvěru

Stanovte si budget, který chcete dodržet a s designerem zkuste najít řešení, jak postupovat. 

 

V čem spočívá výhoda spolupráce na logu s designerem? 

 

  • Komunikace – proberete veškeré základní prvky, které by vaše logo mělo mít. 
  • Na věci, které vás nenapadnou se doptá nebo vám sestaví dotazník
  • Najdete styl, který se vám líbí a který zase ne
  • Vytvoří pro vás jen skici – skici můžete snadno feedbackovat a designer rychle upravovat ta, až se dostanete k vaší cílové představě. 
  • Přetvoří logo na křivky, najde a vyzkouší s vámi barevnost, která vám bude sedět 

 

Základy, kterých je potřeba se u loga držet

  • Jednoduchost
  • Srozumitelnost
  • Originalita

 

Jak poznat nevhodné logo

  • V lidech vyvolává nějaký nežádoucí pocit 
  • Vaše logo ostatním splývá s logem jiným 
  • Logo je příliš chaotické
  • Objevují se v logu nežádoucí dvojsmysly

 

Jaký základní výstup byste měli dostat? 

  1. Základní – barevné logo, a černobílá varianta loga
  2. v křivkách (PDF nebo EPS – verze 10 a nižší)
  3. JPG
  4. PNG (průhledné pozadí)